
Welkomstavond voor nieuwe inwoners
Elk jaar organiseert de gemeente een welkomstavond voor nieuwe inwoners. Uit ervaring weten we dat het initiatief erg gewaardeerd door de samenleving.
De welkomstavond is op dinsdag 23 juni van 19.30 tot 21.00 uur in ’t Gulper Hoes
We nodigen alle nieuwe inwoners uit die tussen juli 2025 en juni 2026 in Gulpen-Wittem (zijn) komen wonen. Deze inwoners ontvangen in mei een uitnodigingsbrief per post.
Wat houdt deze avond precies in?
Samen met andere nieuwe inwoners maakt men tijdens deze avond op een informele manier kennis met de gemeente. Ook krijgen zij informatie over de gemeente. Uiteraard kunnen er vragen worden gesteld. Daarnaast willen wij de nieuwe inwoners leren kennen en horen hoe zij het wonen in Gulpen-Wittem ervaren.
Uitnodigingsbrief niet gekregen?
En u bent tussen juli 2025 en juni 2026 in Gulpen-Wittem komen wonen? Dan kunt u zich gewoon aanmelden via dit platform. Wij vragen alle genodigden om dit te doen. Meldt u zich vóór dinsdag 16 juni even aan?
Heeft u vragen over de welkomstavond?
Neem dan gerust contact op met Carmen Bijlmakers (team Communicatie en Participatie) via het algemeen telefoonnummer 043 88 00 600 of mail: communicatie@gulpen-wittem.nl.
13 dagen over
Fases
Aanmelden welkomstavond
U bent tussen juli 2025 en juni 2026 in Gulpen-Wittem komen wonen? Dan kunt u zich aanmelden. Wij vragen alle genodigden om dit te doen.
Een aantal dagen voor aanvang van de welkomstavond krijgt u van ons nog een mail met laatste informatie.
Komende en lopende activiteiten in deze fase
- 23jun.
Welkomstavond voor nieuwe inwoners
Aankomende en gestarte activiteiten

Datum activiteit: juni 23ste, 2026 van 17:00 tot 19:30.
Rosstraat 5
